PMS och frostiga skor!

Vaknar, tittar ut och ser snö.. dö snö.. dö.. Lycklig över att jag är ledig. Men går upp många timmer tidigare än planerat för min inre morgonklocka ringer vid 4. Och ut går jag och känner att det är en smula mysigt och höra det knastra under fötterna då det mer än tjock frost än snö. Sen efter några steg försvinner den lilla glädjen jag hade av att tänka tillbaka på tiden då man var 14 år och blev utdragen i snön, som dom som drog ut en (nämner inga namn men Tobbe Torsson var en av dom) inte hade känt på "snön" då de var fucking skare. De resulterade i både blöta kläder och sönderrivna armar. OCH vad hände med dom? Vad fick dom för straff?
.
"Men killar, så får ni inte göra.."
.
Dö lärar jävel, dö! Ne jag är inte bitter!!! Haha. Amen!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0