Prinsen-Lantmästare

Prins Carl Philip har nu tagit examen efter att läst Lantmästare på Alnarp! Alltså samma utbildning som jag (tror att jag) vill gå. De som är jobbigt med utbildningen enligt mig är att man måste ha arbetslivsrfarenhet i 18-24 månader lite beroende på vad man gått för ubildning innan.
Min fråga till allmänheten är då om han har jobbat "på golvet" i 24 månader innnan dess inom jordbrukssäktorn?
De känns ju inte som att han skulle ha hunnit jobba heltid i 2 år med jordbruk/skogsbruk, eller? OCH de känns väldig taskigt mot mig, som vill börja där nästa höst men inte kan de för måste jobbe ett halvår till, om han fått börja där utan att uppfylla behörigheterna. Jag är inte bitter! Haha.
.
Känner nästan att jag måste gå till botten med detta. Haha.
.
Stilig är han i allla fall!

Kommentarer
Postat av: Anna - tömkörning och shettisgos

testa att söka in iallfall :) vet dom som blivit antagna iallfall för att det finns platser lediga.

2011-12-23 @ 09:44:07
URL: http://colts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0