Tänkte knarka ner mig, men kom på att jag inte har råd

Idag är en såndär dag då man soppar hela gången, sen när man är klar vänder man sig om och tittar upp och inser att de inte syns att man soppat. De ser liksom inte likadant ut som innan, bara skitigt på ett annat sätt. Så soppar en gång till och inser då att jag bara drar runt allt istället för att soppa bort de.
.
En sån dag är de idag. Har diskat, men de blir inte rent. Och har även försökt att "skura" köket, men blir inte rent över huvud taget! Så ger upp!! även när jag skriver här så skriver jag fel, suddar, skriver samma fel, suddar igen, fel igen, suddar, fel, suddar, fel! GGhhh!!
.
Ne, idag känner jag mig mer eller mindre ivägen. Men har i alla fall inte slutat att farsineras av kalvning och kalvar som bara efter någon timme räjsar vilt runt i lagorn. Haha. Den lille killen gjorde min dag <3
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0