Verkligheten i centrum!

Min lillelillelillelillelille..eh..bror sa nyss att FACEBOOK inte är på riktigt. Att folk kan vara på ett annat sätt In Real Life. Liksom, typ att allt som står på FACEBOOK inte är sant. Folk överdriver saker till deras fördel för att dom ska låte bättre, eller att någon annan ska låte sämre, än vad dom egentligen är. Att de kan verka helt normala på FACEBOOK men i verkligheten är det tvärt om!
.
Jag bara va? Kan detta stämma? Jag som alltid trott att allt som står på FACEBOOK är sant, och finns det inte där, finns det inte i verkligheten heller. Men, Christoffer är ju bara 12 eller nått så han har nog fel..(?)

Kommentarer
Postat av: Mats

Det sjukaste är att det där stämmer! Särskilt tycker jag att den andra bilden stämmer skit bra! :P

2011-12-11 @ 13:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0