Köpt sex till sin son!

Har glömt att skriva om de sjuka jag hörde på radion och läste på atonbladet för några veckor sedan. De var då två vuxna människor i Sverige som hade köpt en flicka till sin psykiskt handikappade som för att hon skulle gifta sig med honom, och ha sex. Detta är helt jävla efterblivet! Dom häll henne inlåst där hon blev våldtagena v sonen och moder. Modern hade även hjälpt sonen att våldta flickan som var 14 år(?)
.
Om föräldrarna köper en fru till sin son, de är helt otroligt. Jag vet inte vad jag ska skriva. Är helt i chock! De känns som att föräldrana vill ha en "lycklig" familj så mycket att dom gör vad som. Stackars son!! Eller han gjorde väl med fel helt klart, men man måste känna sig jävligt värdelös. "Hej. Du är så ful så vi får köpa någpn du kan knulla med för ingen vill ha dig. Puss och kram från mamma och pappa" Ush vad hemskt!
.
Hemskt att köpa sex över huvud taget tycker jag, men de tar nog ändå priset när någons föräldrar gör detta! Ush ush ush!! Sen vet jag att Sverige inte är något puttenutt-land, men att de finns sånt hemskt så nära gör en lite fundersam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0