De kan inte bli värre!

Fick ett tips från en vän att jag skulle söka på "Jag hatar svenska killar" på youtube och sen hörde jag även på radion att dom pratade om denna människa som gjort vidion. Jag tänkte inte så mycket på vad hon sa, mer hur hon sa de! Hon kommer känna massa pengar på det och bli "berömd" genom att spela trög (för jag antar att hon spelar?) Provicering kommer alltid längst liksom, folk älskar att störa sig på folk. Lite Kissie-varning, eller väldig mycket Kissie-varning! Min fråga är då, är det värt de?
.
Är de värt att bli så hatad bara för att kanske tjäna pengar och bli något som B-tidningar skriver om? Ja, jo! Gört om man känner för de, men inet jag skulle göra. Jag gillar ju annars att provecera men de är så inte värt att "spela så trög" som jag tycker vissa "storbloggare" gör för att just bli stora.
.
Och bara en sak som hon sa som jag tyckte var lite roligt! Att svenska killar bara kör missionären. Vill bara säga att oftast, i min värld i alla fall, är man två när man har sex med någon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0