Jag sjunger när jag sover!

När det är lite för tidigt för att man egentligen ska orka vara vaken, men trots de står i lagårn 5 på möra, korna råmar och allihopp ska mjölkas så är de lätt att nynna iväg lite på gamla hits. Haha. Och när allt blir sådär så man inte hinner med så kommer "Och här kommer alla känslorna på en och samma gång"-låten in i hjärnan, fast min veriton av den:

Ååå så släpper alla maskiner på en och samma gång
Varför släpper alla maskinerna på en och samma gång?
Ja, här står jag och hör inte ett ljud
För alla maskiner har ju dragits ur
varför då kan man undra jag har ju sju
Varför åker alla ut just nu?
.
Haha. riktigt roande på morgonen!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0