Jag saknar min cykel!!!

Ja.. Vad ska man säga om dagen? Håller på att få en visdomstand men tycker inte jag blivit ett tugg visare. De kändes redan när jag gick upp att Gud skulle passa på att starffa mig idag för alla mina synder. Tände min stjärna i förnstret och 10 hundradelar senare sa de BBAANNNGGG och de blev mörkt igen.. Och mörkare skulle det bli! Ut går jag och har planerat så väl så jag är tidigt ute för att de var ju halt igår! Och mycket riktig var det fortfarande halt och frost på rutAN. Men till min stora förvåning går Pem igång direkt och jag bli så lycklig, men inser snart att Gud bara blinkade för någon sikund. När jag kom ut ur den stora staden med gatlysen så slutar lyset fungera. Toppen! Ser inte ett skit!!!!!!!!!!!! Självmordsförsök att köra utan att se var vägen går! Men skam den som ger sig som jag brukar säga! Min taktik blev att titta åt sidan och förhoppningsvis se när monskenett skimrade lite i frosten som var på grässtråna i diket och då lista ut var vägen gick. Dock så var inte avståndsbedömningen den bästa klockan 4 på morgonen i totalt mörker så for iväg in i vägräcket (tack ändå för att de fanns annars skulle jag åkt ner i vattnet!! Gud vill nog i alla fall inte döda mig!?) Tack Gud för att du lär mig vara tacksam för de jag har till vardags!
.
Ne men trevlig morgon i överigt. Ser fram emot att cykla imorgonbitti.. Saknar Mini väldigt mycket sån här dagar <3
.
Han var så okompliserad <3

Kommentarer
Postat av: martina bergström

oh va fin han var!

2011-12-03 @ 10:28:55
URL: http://fiktiiiv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0