Jag orkar inte vara vaken till 12!

2011 har varit ett riktigt hål-år!
.
Titthålsoperationer
Har gjort 3 stycken titthålsingrepp får man väl säga då de i magen inte var någon operation. Men först var det ju knät i mars, sen var det magen i augusti, sen var det knät nu igen i december. De är inte varje år man gör 3 stycken så antar att de får vara speciellt för 2011!
.
Hål i örat
Fick ju för mig i våras att de var fult att bara ha ett hål i örat uttöjt, så töjde ut högerörat med. Haha. sen när jag väl töjt ut de så förstod jag inte varför jag tyckte de var fult med ett?
.
Flyttat till håla
Ja, jag har ju flyttat till en lite håla i år som ni kanske märkt.. Finns inte så mycket mer att skriva om det för älskar den väl inte direkt, men de får gå!
.
Ett hålrum i mitt hjärta
Min underbara ponny fick åka till de evigt gröna ängarna och lämnade ett stort hål i mitt hjärta! Saknar honom och de gör ont bara av att tänka på det. Ångrar mig varje dag, trots att jag vet att de inte var fel. Älskade Tuffer<3
.
Ja, vi får se vad 2012 har att bjuda på! Hatar nyårslöften så tänker inte ha några, men många fina och väölbehövliga insikter har jag fått genom året som gått som jag ska tänka tillbaka på när ajg tar steget in i de år som kommer göra mig till 21 år gammal. Ush..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0