Välkommen 2000-talets teknik!

Igår gick jag runt på staden och pratade i telefonen och eftersom det var kallt ute och jag äger inga vantar så fick de bli headset. Och alla, jag förtydligar: ALLA(!!!!!!) stirrade på mig som om jag var dum i huvudet!
.
Nej jag pratar inte med mig själv!
Nej jag pratar absolut inte med dig!!
.
Fan vi lever inte på 1800-talet längre utan de finns något som kallas headset så man slipper hålla i mobilen. Man kan alltså göra annat samtidigt som man pratar med någon. Smart va? En tant tittade på mig och bara "Pratar du med mig?" Ne, rätt uppenbart inte! Vist kan man tänka en tankar, men man inser ju ganska snart att personen har lurar i öronene... Jag vill ha en tröja!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0