15 år och mamma

Jag vill egentligen inte vara elak men va? Vad har hon för blogg? Hon kan inte svara på frågor och hon skriver inga vettiga "tips" och sånt om att vara ung mamma som de var tänkt eller? Under graviditeten så kan jag väl tycka att hon ändå la lite energi på att skriva om hur de var och allt. Men nu skriver hon bara hur synd det är om henne.

"läs inte hennes blogg då" Kommer alla tycka, men jo. Jag tycker de är intressant. Men jag kan inte låta bli att bli sur när hon framstår som förebild och sen inte skriver mycket om barnet. Utan mer om henne själv och hur dåligt hon mår och hur elaka alla är mot henne men hon är alltid snäll.

Min åsikt: Byt namn på bloggen så den heter samma sak som den handlar om!

i torsdags:
ja e oxå gravid och ja är bara 17 år gammal:D men jag ville fråga e det svårt att föda ett barn asso hur många timmar tar det?p.s älskar din blogg
profilbild
Det tar en hel natt, kram :) asså typ 12 timmar

De är väl helt olika!!! Bara för att de tog en natt för henne behöver de inte göra de för alla andra. De är inte ens ett snitt!! Och de behöver inte ens ske på natten!! De är min tanke!

i torsdags:
Är det tufft att vara mamma så ung? Verkar inte det när man läser din blogg.
profilbild
Det är tufft!
Men allt kommer inte ut i bloggen, det är påfrestande att ha barn, men samtidigt är det underbart.
Men, hela bloggen ska ju handla om att vara ung mamam och om hur det är. De kommer inte ut men att hon är depp och hur hon gör slut och blir ihop och gör slut med sin pojkvän och att hon skadar sig själv och blir våldtagen (missförstå mig inte, jag tycker de är hemskt tråkigt att de ska behöva hända någon) de kommer fram på bloggen. (?)

i fredags:
varför samarbetar du inte med soc?
profilbild
För jag ahr blivit illa bemött av dom och kommer längre inte tolerera det.
Välkommen till verkligheten. Såhär har vi det här. Hoppas du ska trivas. Socialen är ju där för att hjälpa barnt och se till så att de får det så bra förutsättningar som dom kan erbjuda. Dom är inte där för att fjäska och dalta med mamman/pappan. Nej, de är där för att se om dom sköter barnet så pass bra eller om barnet skulle må bättre om de fick flytta.

Jag ska bli kritiker när jag blir stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0