eller hur?

Haha. Tog fel på klockan med en timme så nu sitter jag här redo att springa till bussen men, då går ju ingen vid halv 11! SMART!! Ska ju åka halv 12!! Haha. Hade inte förvånat mig om jag hade gått ut och ställt mig vi busshålsplatsen och blivit skutsur för att bussen aldrig kommer! Haha. Men denna gången han jag itne så långt i alla fall.

Sitter nu åter igen och lyssnar på Markoolio och läser lite psykologi som jag tycker är sjuktintressant! Ska söka sundsvall (KALLT) och hoppas på att två år går fort! Har några frågor att göra nu i psykologi A, och 41 frågor att göra i psykologi B. Men de är lite nice änd! Hihi!

Vad ska du bli när du blir stor?


Haha, hittade denhär bilden när jag tittade runt i alla mina mappar!

Kommentarer
Postat av: \_O.O_/

snygg bild :P Vad är det för ngt?

2011-02-15 @ 11:07:32
Postat av: Evelyn

Ja, människor gör väl vad som helst för pengar liksom..? Och kan de verkligen vara så lost att de inte använde preventivmedel? För det här med hans megakuk köper jag iiiinte riktigt.... -,-

2011-02-15 @ 11:19:39
URL: http://nevi.blogg.se/
Postat av: Carolina

Är du konstnären? ;)

2011-02-15 @ 12:25:22
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

ingenstans haha :D jag läste i en muslimsk blogg att det e syndigt att fira det men jag vet ej :D jag firar ej men det e en kul dag :D som man kan proppa i sig sötsaker :D

2011-02-15 @ 15:19:26
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0