ENGELSKA!!!!

Jag är så bra!! Nu är jag klar med engelska och de blev mer än en a4!! Jag är så stolt över mig själv!! Hur kan jag helt plötsligt bara skriva mer än en a4 sida på engelska? Bara sådär?! Sen att säkert mer an halva är fel och gramatiken är åt fucking helvete men jag, bara jag har skrivit mer än en a4 på engelska. Jag börjar snart gråta av lycka! Och det tog inte hela dagen heller. Jag har alltså läst en bok och förstått den och sedan skrivet mer än en a4 på engelska om den. Och detta har sammanlagt kanske bara tagit.. hm? några timmar i alla fall. Inte ett halv år eller något som det skulle kunna tagit för ett år sedan utan några timmar utsprida på 3 dagar! Jag är så stolt! Jag bara älskar det!! Och en sak till, jag har inte blivit arg en ända gång! Så fantastiskt! Jag är så lycklig just för stunden över detta!! NICE!!!!!!! Tack!!!!! Tack för att jag med ska få kunna prestera lite! Tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0