"Fan vad ful tröja du har"

"Man ska ju vara ärlig säger folk, men ingen tål sanningen, så varför ber vi ständigt om den..?"

Sörjer att de är Kissie som har skrivit denna menning, för jag håller med!! Nu är jag inte insatt i vad exakt som hänt in the Kissie-världen så.. men, men!

Varför ska man säga saningen, folk blir ju bara sura och säger att man är elak. Men ska man då ljuga istället? Liksom "Är denhär fin?" Och så tycker man den ser ut som helvetet själv. Ska man då svara "Nej!" Eller "......." Eller "Ja, jättefin!" De beror kanske dock på hur nära man är varandra men kom igen. Frågar du får du räkna med att svaret kan bli "elakt" eller en fet lögn. Påminner mig om gymnasietiden! Haha!

Sen kanske man inte ska gå fram till en på stan och säga "Fan va ful tröja du har" Men om någon frågar så prat på i sanningen. Är du rädd för saningen så ge fan i att fråga!!

De är ju inte mitt fel om du lever i en fantasibubbla!

(
Haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0