Helgen då..

Åkte till Käälmäär i torsdags till sötast! Hihi!
Lyssnade på hans (skit)musik och så sprang jag och bytte till Lars Winnerbäck och, tro de eller ej, men tillslut böt han självmant till Lasse! In chock!!! Men jag har ju all makt som vanligt. Haha!

Vi gjorde pizza med.

Och bröd blev det med. Kreaktivt tycker jag!

Och ägg är en spänande grej. Hur vill man ha dom?

Tycker det är jätteäckligt när gulan sådär lös! De ska mer se ut som en pankaka!


Men lite manlig är han trots allt om man tittar...

Haha! Puss!!

Och sen skulle jag ju hem på söndagen. Hur bra gick de? Jo, när vi kom så man såg vägen swischade bussen förbi utan mig och de var sista bussen hem. Så fick mysa en natt till, inget mig emot <3 Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0