Inget liksom

Nu sitter jag här och snorar!! Inte okej! Sötast sitter och spelar mördarspel så får se om jag ska titta på honom och sitta och störa lite. Haha!
Igår så gick vi till ett jättemys chafe och pratade skit i typ 4 timmar. Sen hamnade vi av någon anledning(?) någonstans och drack öl. Haha. Men jag och Mats gick hem efter ett tag men Rille fick vi inte med oss hem. Hihi!!
Har frästen läst ut engeleska boken nu och jag FATTAR ALLT!! Sen tänkte jag mig att jag skulle läsa lite historia och de var som att de stod på grekiska! Fatta nada!!! Sen har jag fortfarande inte fått något svar om mina betyg eller inlämningar. Suger stjärt!!!
Men nu orkar jag inte sitta här längre. Hejsvej levergrej!

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: ursäkta sent svar, har haft fullt upp i helgen med massa jobb :)

Hur har du det denna söndag?? :D allt bra?? :)

2011-02-27 @ 21:53:03
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0