Mår inte bättre idag..

..Men nu har jag inget samhällsarbete som ska vara inne om ett X antal timmar i alla fall!! Och en trevlig nyhet är att men pinsama mamma hade berättat för församlingen att Jag och Kajsa varit missnöjda med markerningarna på slingorna i skogen efter våran promenad (Haha) så dom skulle ta tag i problemet, men uppmanade till att inte gå ut i skogen nu då de är snö, vatten och lera och där med svårframkomligt! Jag dör av skratt!!

Något mindre positivt är att det är cirkus en månad kvar till jag ska betämma mig vad jag vill bli när jag blir stor! Eller, jag vet ju vad jag vill men de är ju både prestationsmessigt och fysiskt omöjligt!!! Så, vad ska en i botten hästnörd som aldrig gjort annat än att mocka bajs utbilda sig till? Jag tycker verkligen inte om någonting!! Och jag kommer inte in på möe heller (OCH då vill jag bara  uppmärksamma att jag inte är negativ utan realistisk) Har i alla fall anmällt mig till högskoleprovet, men blir de en förbättring så ska jag börja läsa koranen och göra som Ahlla vill, och det är ju mindre troligt!

Kort och gott: de suger!

Sakanr mina ponnyhestat!!<3


Saknar att gå på gymnasiet och de ända man behövde bry sig om var att... att..?..eh... INGET!!!



Jag saknar "min" kalv...



Hur ska man kunna gå vidare liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0