MIN RYGG

Känns som jag har en kuk i ryggen alltså snopp vad ont den fick för sig att göra idag!!!!!!

Den är ju inte de rakaste man stött på hör i livet men aj!!! Men läkarna säger ju "Skolios gör inte ont" Kyss mig i röven liksom!!!! Har man över 40 graders skolioc och de är illa vid 25 så fan att de måste göra ont när alla organ och muskler trycks ihop!!



Alltså, de ser ju inte rätt ut för 5 öre!! Sen att mitt revben på vänstra sidan sticker ut mer än på höger gör att dom trycker på lungorna och ibland är de jobbigt att andas.. De är dock min egen  hypotes men eftersom ingen läkare har tagit de på allvar så får jag göra mina egna diagnoser (Haha)

Kanske skulle bli hypotsläkare!! HAHAHA!

Gick in och läste här http://www.1177.se/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Skolios/ Och insåg att jag har alla symtom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0