Nyttigt. In my as!

Tänkte.. känns som att visa har missförståt dethär med nyttigt. Bara för att man har med grönsaker i maten betyder inte det är de blir nyttigt. Liksom, grönsakerna tar ju inte bort fettet och sockret ur de andra ingridienserna.

Exempel om man tar, hm? vad ska jag ta.. creme Fraiche! Och så blandar jag de med.. hm? bacon kanske? Och så har jag i, kanske broccoli, morötter och ärtor. Så blir det INTE nyttigt!!!! De är fortfarande massa fett från creme Fraiche och baconen!! Vist lite vitaminer från grönsakerna men nej! Inte nyttigt!!!

((Jag lovar, jag syftar itne på någon speciell person))



Ha ett fortsatt trevligt "nyttigt" liv på er!


Kommentarer
Postat av: Kristin!

Hejsan! tänkte bara tipsa om min killes nya hit låt fiesta, skulle du kunna lägga 9kr av din inkomst på att få hem den senaste musiken! så skulle jag bli oerhört glad för ditt stöd, ni hittar låten här: http://itunes.apple.com/se/album/fiesta-paradise-town-single/id415116160



Mvh Kristin!

2011-02-15 @ 21:54:35
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.lchf.se/Startsida/tmpInfoomLCHF/Hurfunkardet/Teorinbakom.aspx

2011-02-15 @ 22:39:24
Postat av: Kayne West

Jag kan känna att det träffar in på mig lite :P Fast du har både rätt och fel. Äter du då tex bacon och creme fraise så blir det MYCKET fett. Men äter du MYCKET frukt och grönt så får du i deg viktiga vitaminer och mineraler och skit som delvis kan ta hand om fetterna i blodet :)



Sen tänkte jag på den tidigare kommentaren... "Hej. Köp köp köp" Hitlåt ska man fan inte särskriva. Ska du marknadsföra "din kille" så lär dig skriva åtminstone!



Din Kayne <3

2011-02-16 @ 09:50:57
Postat av: Anonym

Fett är nyttigt! :D Läs om LCHF, Elinor ;)

2011-02-16 @ 11:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0