Plugg!!

Läser en engelska bok som är typ |-----| så tjock men jag tycker den är lång! Haha! Läst mer än halva och fattar faktiskt allt *STOLT* Sen antäcknar jag hela tiden så jag ska komma ihåg vad som hänt i den (på engelska) så de blir lättare att skriva om den sen. Jag är fan nöjd över mig själv! Haha.
Sen är jag mindre nöjd med att jag inte fått svar om mitt samhällsarbete jag gjorde för lääänge sen. Han sa förra veckan på onsadgen att vi skulle få svar på dagen efter men jag ahr fortfarande inte fått svar (=IG?) Känns illa!!
Sen har jag skickat in min psykologi två gånger och inte fått något svar om att hon har fått den och de står på lappen att man ska skicka igen om man ej får svar. Vad gör jag för fel?
Men nu ska jag göra absolut ingenting ett tag och vänta på sötast!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0