Promenad

Var ute och gick igår med Kajsa, och vad händer? JO, vi irrar runt som yrra höns i 4, FYRA timmar!!! Vilket gör att jag missar bussen till skolan och är mer död än levande när jag kommer hem och att idag mår jag skit!!! Och varför hände detta? Svårt att dra bara en händelse till dena händelse men jag kan säga ett en bidragande faktor var att jag inte ville gå igenom några vattenpöllar så vi tog ett annat håll. Som senare resulterade i att vi fick gå genom knähög lera och vattunfylld skog!! De var ju helt klart en upplevelse dethär med men, aldrig igen!!



De ljusblå är hur vi tänkte gå...



Och det röda är hur vi (på ett ungäfer) gick... Vi hamnade alltså någon kilometer från Ankarsrum..


Saftig liten promenad!!!! Och de var inte bar väg att skutta omkring på!! SKOG!

Kommentarer
Postat av: ameena - skånes största blogg

varför gå när du kan ta taxi ? :S

2011-02-10 @ 09:20:44
URL: http://ameeena.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Erkänn att ni längtade tillbaka till Ankarsrums Högstadie så mycket att ni liksom drevs dit automatiskt? ;)

2011-02-11 @ 18:31:24
URL: http://nevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0