Simma! Tummen upp!

Simma är väldigt nice faktiskt. Undra hur mycket de ger att simma en timme i veckan? Inte så mycket kanske. Borde göra det minst två gånger i veckan + stavarna. De jobbiga är denhär stora väskan som man måste ha med sig då och de suger! Sen att min schampooflaska läckt lite så att de känns som någon sagat i min den men de luktar dock desto godare så jag är ändå nöjd. Mina skolböcker luktar väldigt gott. Hihi!

Sen var det en skolklass där. En tjej stod och tittade på när dom andra badade. Nu vet ju inte jag hur läget ser ut men jag hopppas inte att hon får G i idrott för då är det orättvist. Om jag inte vill vissa min mage, då får ajg köpa en baddräkt, vill hon inte visa hud och hår får hon la köpa en burkini? Denhär diskutionen är lite känslig men de är min åsikt.

Påtal om något helt annat! De är 3+ idag med!!! OCH sol!


Kommentarer
Postat av: Amanda & Evelina

Hej!

Hur mår du?

Jag skulle bara vilja tipsa dig med häst, anmäl dig till våran HOT OR NOT ! Skicka din bild till [email protected] . Läs mer på: http://rilfarna.blogg.se/2011/january/hot-or-not.html#trackback

2011-02-02 @ 15:54:59
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0