Smart!!

Haha. Snacka om tekniska jag!! Kommer hem (en dag senare än tanken men de är en annan historia. Haha!) måste kolla lite pengar och sätter igång datorn men internet funakr inte! Blir sur och startar om allt men de funkar fortfarande inte!! CP!! Frågar Mats och han bara "Sitter sladden i. HÖHÖ" Typ och jag bara: Allltså så trög är jag inte faktistk! Tänkte jag lite högt för mig själv. Men får rycket och ringer till min lillebror och han bara "Mamma drog ur sladden igår så, sätt i den!"

HAHAHA!!

Men vi får höras mer sen för nu ska jag in till staden och träffa Angelica och sedan simma lite. Har en timme att ta ikapp på Kajsa!! Hejsvej leverpastej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0