Förändringstider

Nu när mitt liv vänds uppOner på ett sätt som jag tror är bra(?) Känner jag att de är lika bra att förändra ordentligt!! Nytt jobb nya möjligheter. Min vardag kommer aldrig se ut som den gjorde tidigare!!!

SÅååå! Funderar på att i en senare framtid skaffa LUGG! Kommer de funka i mitt toviga hår? Varför inte. Jag är sugen på en förändring och just nu känns det som att de inte spelar så stor roll om de blir toppen eller bara bra! Haha!

Men idag böt jag sida på min nuvarande lugg som är lika lång som övriga håret. Så de kanske heter att man byter bena? Vem brr sig. Tyckte de blev bra i alla fall!!! Hehe!



Kommentarer
Postat av: N

fin blogg!

2011-01-07 @ 13:58:49
URL: http://nochels.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hello! Fattar mig inte riktigt på det här med att svara på kommentarer så jag svarar här. Det är iaf ganska jädra kallt här i Sundsvall. Hehe. Men kom hit och plugga ändå och ta med dig en vinterjacka!

2011-01-07 @ 20:44:33
URL: http://linneagranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0