Handboll

Jo men vist.
Sverige blev då 4 med ett (jävlskitkuk)mål. Var ju lite tråkigt. Men fjärdeplast är inte fyskam ändå så jag är nöjd! Men det känns sur när det bara var ett (jävlaskitkuk)mål som avgjorde saken. De låter lite sådär "Alla andra var dåliga men vi bra fast dom andra vann ändå"-still att säga att Sverige hade dommarna emot sig under hela VM kan jag tycka. Men jag tycker faktiskt att dommarna har varit lite emot Sverige varje match, men trots de har vi vunnit rätt mycket så är glad ändå som sagt!

Men finalen då! Shit vilken match!! Dankarna får sådan pisk av Frankrike men så tar Danskarna piskarna och piskar tillbaka men så får Frankrike tag på piskarna igen i förlägningen som blir när de efter 60 min står 31-31 och PISKAR Danskarna så dom vinner med 2 mål! Helt sjukt spännande för till och med en som mig som inte gillar sport!



Är lit in love med mälvakten i Sverige. Sjöstrand! MmMm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0