Knäoperation

Jahopp. Ringde till sjukhuset idag för tänkte att dom kanske hade glömt bort mig och mitt knä eftersom jag skulle fått en tid inom sex veckor och det nu har gått cirka nio så... ringde. Och gissa vad dom sa?!

"Vi väntar på svar från medecin"
"Men jag var på kontroll hos han i november och då sa han att allt var lungt?"
"Ja från dr...... har vi fått bekreftelse om att det är okej"
"Så.. vad väntar ni på svar om?"
"Oj, inget! Men vi har inte glömt bort dig"

Men toppen! Dom fick alltså svar om att de var okej för hjärtläkaren med en operation i november och NU ser dom att dom vist fått de! Jippi liksom. Slutet på februari skulle hon tro att jag får en tid.. Var försvann dom här sex veckorna som man max ska få vänta?

Jag är inte bitter! Eller JO DE ÄR JAG!!!! Andas in genom näsan och ut genom munnen!!


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hoppas din knä blir bra.

Jag har kunskap men Gud har skapat människan glömsk så jag har glömt mycket då jag inte har läst koranen på ett tag men jag ska börja läsa igen <3 besök bloggen jag tippsade dig om <3

Varför tror jag på Gud ? vi muslimer visste saker innan vetenskapsmän saker genom koranen för över 1400 år sedan, saker som vetenskapsmän nyligen tagit reda på !

Jag har lagt in klipp på min blogg där du ser konvertiter och dem förklarar varför dem konverterade och sagt att dem hittat bevis <3

2011-01-11 @ 01:03:06
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0