Läser om psykologi...

...Och blir psykiskt knäpp. Ne, så illa är det inte. De är riktigt intressant faktiskt. Ju mer jag läser om de ju mer känns det som att jag borde gå "Programet för psykiskt ohälsa- särskilda komplicerade problem" i Sundsval. Långt namn på en kort utbildning. 2 år! Men de är långt och de är kallt! Måste införskaffa en vinterjaka!!

Påtal om ingenting vill jag ha en tjurring! Vet att jag sagt de innan men jag vill!!! Ont men snyggt. Älskar det! Jag vill!! Ska la plugga lite mer så uppgiften blir klar någon gång. Om jag kunde säga och att någon anna skrev så skulle allt gå mycket snabbare då jag har talets förmåga men dock inte skriften...



Vill ha! Ge mig! (Näsan ser riktigt stor ut när man tar kort på den underifrån, typ som pungen gör eller hur söt? Haha!)


Kommentarer
Postat av: MJke

Det var faktiskt kuken som skulle bli större ;)

2011-01-26 @ 16:15:11
Postat av: Sandra

HAhahahahaa!!! "Typ som pungen" vad jag skrattade xD

2011-01-26 @ 16:57:51
Postat av: Angelica

pungen <3 ;) xD

2011-01-26 @ 18:25:19
URL: http://jewlika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0