Pilatesboll

Har nu  äntligen fått min pilatesboll som jag älskar av hela mitt hjärta! Men, desvärre hade vi ingen toppen pump så de blev inge vidare men idag ska vi till en som har en toppen pump så ikväll är min boll bäst! Känner att de var jobbigt ändå att kravla runt på den men ändå en skön känsla av...jobb!
((Har ni sett reklamen med Maria? "Skönt att kliva ner i ett svalkande bad men känslan av...kallt" Klockrent!!))



Men vist ser de eligant ut? Haha! Men de är kul i alla fall!

Bättre sex ger det tydligen också eftersom man hela tiden gör knipövningar så även musklerna i underlivet jobbar. Få se om de ger några resultat!

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: hihi :D

Nu kommer jag med en annan skojig liten fråga ;)



Om du fick bli ett djur, vilket skulle du då välja att bli?? :b

2011-01-19 @ 22:14:26
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0