Tidiga mornar hör inte till mitt nya liv!!

Är uppe tidigt! Förstår inte att jag orkade gå upp såhär tidigt i stort sett varje dag i mitt förra liv. Alldeles för tidigt! Har sålt min sadel så ska försöka frakta iväg den nu på morgonen. Har blivit nörd så jag sitter och bloggar medan jag väntar på avfärd. Haha!

Tänkte även medela att Tuffan ska flytta. Tror han tycker det är jobbigt med allt flyttande  eftersom han är ett väldigt starkt vanedjur (som sin matte) och tycker om samma mönster dag ut och dag in. Men Matilda behövde sällskap till sin häst så de är klart att han ska aggera sällskap då det är de som han egentligen är till för. Så de är som vanligt i mitt nya liv snabba beslut och redan denna vecka får han se sitt nya hem. Kan tänka mig att de blir väldigt bra med en surgubbe och ett kaxigt sto i samma hage. Haha!


Tuffan vill även ha sommar för det är jobbigt när allt ska vara så blött och halt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0