Akuten

Igår var ingen bra dag, igen!
Såg att jag var lite blå på fotten, sen kanske 20 min senare är hela insidan av benet blått och de gör ONT!! Jag ringer till sjukhuset och dom vill att jag kommer in till akuten. Så får ringa Janne och be honom komma hem och hämta oss och sen åka in till akuten och där är vi en bra stund. Får ta stick i fingret 2 gånger. Sen även ta blodprov i armen. Som valigt är jag snål på att ge bort mitt blod så han fick "gräva" lite i blodkärlet. Men de var inte så farligt, kändes ju men börjar bli van.. DOCK gjorde det skitont(!!!!!) när dom drog bort plåstret jag hade över såren! Kalla mig tönt men de gjorde så rysligt ont! Men jag sa inget. Haha! Sen fick jag ett nytt som inte är vattentätt så får duscha med plastpåse idag.



Inte så sexigt precis!


Stick i armen som jag häldre tar tio gånger istället för att rycka bort plåster från knät!!!

Och idag på morgonen så så var jag även blå på utsidan av benet. Fattar inte!! Men fick ut lite mer knark så de gör inte alls lika ont nu!! Toppen!! Så har sovit i natt, i alla fall efter 4. Så hade vi sovmorgon!!


!!!!

Puss på min Mats med som är de bästa som finns<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, stackars barn... Tycker att din blogg har blivit läskig med skräckbilder i blått och sedan du bytt namn till INTE kan...Men hoppas att du mår bättre snart!!

2011-03-15 @ 16:07:44
Postat av: Alexandra

tack så mycket :D

aj!!

2011-03-15 @ 17:01:10
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0