Berömshopping!

FICK VG PÅ SAMHÄLLSUPPGIFTEN!! Hur de gick till har jag ingen anning om men är så fuckingstolt över hur bra jag är! Haha!

Så idag tröstshoppade jag i alla fall inte. Jag berömshoppade för min fina insatts. Mamma, Mats och jag var på Lager 157 och jag hittade lite fint! Har ju rensat ur min garderob nu så behöver kläder. (Elelr så vill jag ah kläder och ahr det som anledning till att köa mer för de kläder jag rensade ur snvänder jag aldrig)



Och min nya favorit i!!!!!!!

Zebra!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

ÅH :D en zebra-Tshirt!! precis vad du behövde ju!! jag kände att jag blev väldigt lycklig för din skull ;P jag blev ungefär lika glad när jag köpte min uggle-Tshirt där xD

2011-03-04 @ 19:10:55
URL: http://jewlika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0