Bloggen på is..

Satt inte vid datorn en enda gång igår, kolllade inte ens facebook!! Haha. Var hos läkaren i går och fick skäll för att jag fuskar när jag "går!" Skäms!! Men igår kunde jag sätta ner hela foten i marken!! Men idag vaknade jag med en febertopp.. Men när den lagt sig och jag kravlat mig upp ur sängen så ser jag att svullnaden är helt borta och idag har jag tränat på riktig och de gör knappt ont så idag är en bra dag!!! Tror allt kommer gå mycket fortare än vad alla trodde från början! HappyFace!!


Gammalbild från föra operationen!


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

tillåter Allah abort ? visa mig vart i koranen det står så :D

2011-03-19 @ 19:07:33
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

jag har hört att abort är tillåten så länge det inte finns själ i barnet ? typ någon eller några veckor ? fast jag skulle bli äcklad om jag skulle göra abort ! jag menar det skulle kännas som om jag dödat ett barn och aldrig att jag skulle döda ! så nej jag skulle ej göra abort ! utan jag skulle flytta till Irak så får våldtäcktsmannen aldrig kontakta oss :D

2011-03-19 @ 19:09:27
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0