Citat från den gamla goda tiden!

Haha! Fick för mig att städa bland mina gamla skolpapper från gymnasiet efter att Kajsa ringt och frågat om ett papper som vi skrev då.  Och hittade i alla fall en lapp där jag skrivit ner citat som vi fått höra genom åren.

Kajsa: Hej. Jag vet vad du heter men du vet troligen inte vad jag heter. Kan jag få åka med i din skördetröskel?
Jag: De var en väldigt spadig spade och typ gräva!
Henke: Den var typ slapp så spände vi den tills den blev spänd.. *smart*
Kajsa: Tänk om din nake hade gått av typ i naken?!
Frida: Jag kan inte alla ord!!
Jag: Jag vill ha sex med honom utan att han är med!
Kajsa: Han är som det västa hos ett barn och en diment 80åring i samma kropp!
Jag frågar Linnea: Röker man typ en cigg varanan timme? Och hon svarar: Ja, eller iaf en på två timmar!

Men tummen upp för dom smarta!! Saknar de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0