"De är vist nån som är tillbaka"

Har varit ute igen och SOL är fina grejer! Har suttit ute och försökt mig på att studera men som vanligt går det inte så bra. Har ju i stort sätt aldrig i hela mitt liv pluggat till något, läst igenom lite dagen innan men inte mer. Kan ju ha sina förklaringar att jag gått på ett naturbruksgymnasium. Haha! Men nu när man inte springer runt bland hår, skit och bönder så får man lära sig att plugga på egen hand för att överleva skolgången. De suger!

Nu lyssnar jag på Winnerbäck som vanligt och försöker komma till skott med allt som borde göras och att få upp värmen då den tycks tagit slut här i huset!!



Kommentarer
Postat av: sandra

Vilken söt bild =D

2011-03-29 @ 13:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0