De går bra nu..

Knät mår bra nu efter lite träning!!! Fy vad skönt de var att få röra lite på fläsket som hänger längre och längre ner. Haha! Ne, men musklerna och hjärtats förmåga att slå har jag i alla fall förlorat om jag någonsin haft någon

Sökt TVÅ jobb till (=poäng till mig!!) Har ju insätt att jag vill bli bonde. Varför var inte mina föräldrar bönder? Så att allt skulle vara så självklart att de var de jag skulle göra!? Så finns de säker så många som har de så som inte vill ha de så, vi kan ju byta! Hör av dig!!

Fast de är lite sent, eller är de bara jag? Fan de låter som att jag är 45+ eller något och snart ska gå i pansion och att de inte är någon idee att ändra sin livsstill. Så illa är det ju trotts allt inte. Jag hinner ju faktiskt göra fel ganska många gånger innan de är försent. Varför är jag så rädd för att välja fel? Kanske för att jag vet vad jag vill men inte kan?(!!!!!!!!)


De var ju inte så länge sen ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0