De var droppen Kurd!

Solen skiner och idag kan jag sätt ner hela foten i marken direkt fårn steg 1!! Låg i sängen säkert en 20-30 min och "tränade" innan jag gick upp. Haha. Men som sagt orkar jag inte sitta här och skriva en massa skit och har inga tankar alls. Haha. Här blir inga barn gjorda så att säga!!! Haha!

Jag läser runt på bloggar och stör mig mer och mer på Kurd som kommenterar att allt är en synd överallt och gör hundra:

:D
:D
:D
:D
:D
:D
:D
:D
:D
:D
Synd
:D
:D
:D
:D
:D
:D
:D
De står inte i koranen
:D
:D
:D
:D
:D
:D
:D
Jag kan inte tänka själv utan följe en gammal bok och tror att jag vet allt
:D
:D
:D
:D
:D
:D

Ni fattar!! Ni har säkert stött på henne.. Sjukt jävla jobbig är hon i alla fall och om man frågar henne något om vad hon tycker eller hur hon tänkte när hon kommenterade någonstans så säger hon att man ska läsa koranen. Men jag frågar inte vad som står i koranen utan vad och varför hon tycker si och så!!! Hon säger att bara Gud har makten att dömma någon, så då borde hon ju synda då hon skriver att folk syndar?! Dubbelmoral i all dess ära!

Har jag inte en poäng!?

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hur klär jag mig ?=)

2011-03-20 @ 17:57:33
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Sunny

Jaadu, en koran är ju bra att ha, jag har en hemma, i toaletten, som jag använder då toapappret är slut :) inte lika skönt men papper är papper, eller hur?

Endast koranen dock, alla andra böcker är för bra.



Annars tycker jag att hon kurden är lite störd och vi får låta henne vara, tänk själv hur du skulle bli om dina föräldrar var släkt? Nedrans traditioner :s

2011-03-20 @ 19:59:13
Postat av: ELINOR

Sunny: Hon får ju tycka som hon vill men hennes kommentarer tar upp halva sidan och hon har sån dubbelmoral om allt.. Håller med dig! Traditioner är inte så bra!!

2011-03-21 @ 10:53:21
URL: http://elinorstankar.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

SUNNY MINA FÖRÄLDRAR ÄR EJ SLÄKT ! MEN COOLT DET SKULLE VARA OM DEM VA DET :D

2011-03-21 @ 19:01:36
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0