Djuren<3

Jag kan känna att våra små katter, vi har ju fyra stycken här hemma, verkligen gör min dag! Dom är så underbara utan att egentligen göra någonting. Precis som hästarna när jag hade dom. Dom behövde inte göra något speciellt för att jag skulle bli glad av dom. Jag blir bara så glad! Lycklig av djurs närvaro!!! Dom dömmer en inte för något, behandlar alla lika! Dom blir bara arga på dom som skriker och är våldsamma, med all rätt. Dom dömmer en inte för att man har visa kläder eller en vis frisyr. Och dom är fantastiska på att förlåta!! Älskar dom!

Och nu har jag haft alla våra katter i knät någon gång sen jag kom hem och det är som om dom fattar att jag har ont och att dom inte ska röra vid knät. En av våra katter brukar gilla att ligga mellan benen på en (låter lite sexistiskt kanske men inte i skrevet utan typ mellan knäna!) men när han kom upp till mig i soffan smög han förbi mina ben på vänter sida och la sig på min mage. Och en av de andra la sig vid mina fötter. Min lilla tjockiskatt som brukar sova hos mig kommer nu istället in och sover på mornarna när jag går upp, även fast dörren varit öppen hela natten. Och nu på morgonen har vår fjärde katt myst med mig!! Jag blir verkligen glad av det!!!!


MysLova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0