Hiss och Diss

Dagens...

Blir mysisbyxor. Dom är inte snygga, dom är faktiskt riktigt fula! Och att ha dom bland folk utan "anledning" känns bara konstigt. MEN hos mig fyller dom en otrolig viktig funktion!! Jag lyfter nämligen upp benetmed dom. Jag har ingen kraft att lyfta upp benet själv, efter att jag gjort mina lyft-benet-rakt-övningar så kan jag lyfta de lite, men inte annars. Och då är det mindre smärtsamt och smidigare att lyfta i byxorna än att ta under benet och lyfta. Och jag ska ha benet i "högläge" eller vad de heter. Så tummen upp för mysisbyxor idag!!

Smidigt!!

Och då tar vi en dagens...

Och de blir klena handfat!! Vet ni hur jobbigt de är? Man kommer in på toaletten och ska sätta sig, de är trångt och för att nå att stänga dörren så måste du stå upp. Då har nu ställt ifrån dig kryckorna och behöver bara ta detdär lilla extra steget åt vänster för att du ska hamna rätt. De ulltimata här skulle vara att ta tag i handfatet, men vad händer? Jo, de viker sig!! Dåligt, dåligt, dåligt!! Så handfat med bara ett rör som fot blir dissade av mig idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0