Idag är en lite bättre dag!

Psykologiföreläsningen igår blev en flopp! Hon som skulle föreläsa kom inte och så såg vi på en film, de jobbiga är att de inte finns några fågor om de filmen handlade om så de hjälpte ju inte till arbetet. Och de var inte roligt att sita där för de gjorde ont som styrk!!! Fick träffa min Kajsa och de var ju ett bra tag sen så de var ju alltid något!

Skulle kunna skriva om hur lite jag har ätit dom senaste dagarna, men de blir inget långt inlägg de. Blir inte hungrig, antar att de är tabletterna. Sen när jag väl äter mår jag illa.. Suger! Men måste säga att de senaste tabletterna jag fick hjälper mot smärtan ganska mycket så jag är rätt glad idag faktiskt! Haha. Men problemet blir de timmarna innan jag får ta nästa tablett, för de håller inte i sig lika länge som "glappet" mellan intagen av dom är..

Sen åkte min Sötast hem igår så fick sova själv inatt.. Men då kom de en tjockis och sov med mig så lite mysigt var de i alla fall ändå. Hihi! <3


Dom är sams nu dom små syskonen! Har tagit sådär 7 år för dom men bättre sent än aldrig!<3

Kommentarer
Postat av: ♥ESSEY♥

Snygg blogg =D



KRAAM!!

2011-03-16 @ 11:29:48
URL: http://esseys.blogg.se/
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

hur är det med dig idag? (:

2011-03-16 @ 17:15:25
URL: http://scenbloggen.com/khangkheng
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

aw okej, vad bra!

jag mår inte så bra faktiskt.. är sjuk :(

2011-03-16 @ 18:54:45
URL: http://scenbloggen.com/khangkheng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0