Idag är ingen bra dag..

Hej!
Jag mår inte så bra idag så har inte orkat sitta vid datorn något! Har fruktansvärt ont i stort sätt hela benet!! Började i går eftermiddag och vill inte (efter 8 morfintabletter och 8 panodil) smärtan ge sig!! Så idag har det blivit tårfylda ögon i soffan hela dagen! Men var uppe och åt supergod mat som mamma lagat och nu mår jag lite bättre i huvudet i alla fall! Sen så fick jag nice information av Anne och Kajsa om vad som händer ikväll så nu kan jag må lite bra av de ett tag. Haha! Lycka till kan jag bara säga till dom! Haha!!

Men ska gå och dö lite till nu och hoppas på att somna så jag slipper känna att jag har ont! Är tre timmar kvar tills jag får ta nästa smärtstillande tablett så får helt enketl bita ihop. Är ju inte så bra på sånt. Haha! Sen tycker jag inte att dom hjälper supermycket.. Kommer ihåg att i måndags på sjukhuset innan operationen frågade en av sköterskorna:
"Vad är du mest nervös för?"
"Hur ont och jobbigt de kommer bli efter operationen."
"Men smärtan finns de tabletter mot så de behöver du inte oroa dig över!"
Var är dom tabletterna undrar jag? Dom jag äter nu dempar helt klart smärtan lite och de är lättare att somna precis efter jag tagit dom. Men jag fattar inte varför man säger så när det inte är så.. Ingen blir ju lyckligare av de liksom. Och sjukgymnasten som tyckte att jag skulle klarat av att gå till och från bussen redan i onsdags. Kan fan inte än idag gå mer än i 3 min utan att dö!! Jag kanske är klen eller något men ONT gör de!!

Måste med säga att jag är riktigt kär i min Mats<3


Kommentarer
Postat av: Lina - en 20årig djurtokig tjej

Sv: Usch, förstår inte hur folk kan behandla ett djur på det viset :/ Tur att du tog hand om han/hon! :D



Ha en bra lördag!

2011-03-12 @ 17:31:07
URL: http://nonelikeme.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

vad menar du sötnos ?=) jag har väl inte sagt till folk någonting ?=)

menar du ett inlägg i min blogg dr jag har skrivit något om att folk är syndig eller ?=) KrAmSiSaR sötnos <3 och vadå jag inte vet en sanning ?

2011-03-12 @ 17:57:51
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hoppas du blir bättre ! kram sötnos <3 ska du se på melodifestivalen idag ?=) vem/ vilka är dina favoriter?=)

Eric saade och Danny gillar jag sen har jag ej hört de andra men Sanna nielsen brukar vara grym <3

2011-03-12 @ 18:02:54
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

det är sant att jag inte borde ha sagt så innan jag tagit reda på all fakta ! men ingen människa är perfekt och vi alla gör misstag !

2011-03-12 @ 18:13:20
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Violet

Tack detsamma :) Nej, men det är ju skönt att få operationen överstökad... Jobbigt att du har så ont, jag slutade med tabletter ca en vecka efter operationen och gick till skolan 4 dagar efter operationen. Vänta, det är väl en korsbandsoperation? För det såg ut som det på blodfläckarna :)

2011-03-12 @ 22:19:19
URL: http://violeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0