Igår i skolan..

Igår var första riktiga dagen i skola. Men först var jag med lillebror min till tandläkaren och jag fick inte skriva hur de gick sa han. (Haha) Men sen åkte vi till skolan och jag hoppade iväg. Jag fick åka hiss eftersom vi hade lektion på övervåningen. Haha!


Och så bra höl jag i mobilen... Inte alls sudigt! Haha!

Så på lektionen somnade jag nästan efter halva, men jag lyckades i alla fall hänga med ganska bra ändå. Men de gjorde i alla fall inte så ont i benet. Tummen upp! Så när Janne och Jag hämtat storalillebror så åkte vi till affären och köpte godis, och mjölk!! De var ju halva priset på lösvikt. Haha! Så köpte rätt mycket. Men väl hemma insåg jag att jag inte kunde äta så mycket för mådde illa.. Fast jag ser de som positivt nu när jag inte rör på mig!! Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0