Jag älskar mitt meningslösa liv(?)

Hade tänkt att gå ut i de "fina" vädret. Och då menar jag GÅ! Smile!! Fast jag vet inte om jag kommer överleva speciellt långt, sen har jag inte tittat hur många grader de är ute så kanske är jättekallt. Men de ser fint ut i alla fall!

Är fortfarande deprimerad över att jag inte har några djur att ta hand om!! Känns jävligt surt! Varför kan jag bara inte tycka att de är skönt att inte behöva gå upp tidigt på morgonen och pass massa tider eller mock massa skit? Men jag tycker inte att de är skönt att slippa, känns mer som en börda!!

Men nog med depp, måste börja se ljust på saker och ting så jag kommer någon vart här i mitt meningslösa liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0