"Men de är ingen som har lust!"

Egentligen kanske man skulle ta tag i sitt liv men vem orkar de? När man bara sitter här känns det så självklar men sen när jag reser på mig slår det mig, "Just de! Jag har ju opererat knät och haltar!!" Suger rent ut sagt kuk!! Precis som nä jag sover och allt är bra så rör jag på mig och vaknar, "Just de, jag har ju operarat knät och kan inte ligga som jag vill!!" De suger med kuk!!

Är på lite "Allt suger kuk"-humör idag så kanske egentligen bara skulle vara tyst! Sitta ner och göra de jag ska och sluta klaga på hela livet! Inse fakta och sluta fantisera om hur bra allt skulle kunna vara om jag gjort si och så... För jag har det bra, bara kanske inte just precis nu!

Eh! Sug kuk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0