Mensbidrag!

Jag tycker tjejer ska få mer pengar i BarnBidrag. Jag tror att jag har sagt de tidigare, men vet ni vad mens kostar? Och vad det innebär!! Hur jobbigt de är och SMÄRTA! Kul att lägga pengar på bomull liksom? Som man inte ens vill ha!!

Så säger mammor, kanske inte alla men många mammor, att vi har ju chansen att få födda barn och de är så underbart, bla bla bla! Men jag tycker fortfarande att man ska få lite extra som tjej. De verkar inte jättekul att vara gravid heller, fast de är ju ett eget val så de hör inte hit.

Men 50-100 kr mer i månaden? Då skulle jag vara nöjd. Tamponger kostar och det är ofriviligt!! Hur kul skulle värden vara om alla slutade med skydd, va? VA? Inte så kul direkt för någon!

mensbidrag? Hur låter inte de liksom. Haha! Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0