Morgon!!

Uppe lika tidigt som vanligt! Lite yr, lite ont.. Men de går. Hjälpte min kära bror med håret och de gör mig lite glad! Jag vet inte om jag ska gå och sova i sängen igen för där ligger ju Mats och tror inte han har sovit mycket inatt.. Så fort jag gjort en antydan till att lägga mig på sidan (Som jag inte ska göra och just nu känns rätt fysiskt omöjligt) har han sägt åt mig att ligga kvar på rygg. Jag vaknade typ ordentligt vid 02:02(!!) och då var han med vaken, varför? Han kan inte sovigt någonting!! Så känns som att han kan få sova lite själv så han verkligen SOVER!

Sen är det stormväder ute, så tror inte jag tar mig ut idag heller.. Tråkigt! Men det ser ut som det kan bli sol i alla fall och det regnade lite igår så får hoppas att graderna stiger så all snö smällter bort en gång för alla!

Och på tal om Katter som jag skrev om igår!! Jag drömde att jag hade en av tjockis katterna inne hos mig och jag sa "Är du här? Kom upp i sängen med dig" som jag brukar säga i verkligheten. Och precis nu ringer klockan för väckning och då ser jag vår minsta katt klättra på min byro som hon alltid gör. Problemet var bara att de inte var någon katt i mittt rum och dörren var stäng.. Lite.. Borta kan man väl säga. Haha!


Vår lilla klättertjej<3

Kommentarer
Postat av: Lina - en 20årig djurtokig tjej

Vilken fin misse! :D

2011-03-11 @ 15:44:16
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0