"Om du bara kunde och ville hoppa i säng.."

fast här blir det inte mycekt hoppande gjort! Inga barn heller vill jag lova! Olönsamt!! Som Kajsa säger "De kom på redan på 1880-talet att de var olönsamt att skaffa barn men ädå gör dom de i dag." Konstigt inte sant?

Men sitter i alla fall här och lyssnar på bonnemusik och vill bara mer och mer slita ut min kropp i förtid i en smutsig ladgård! Varför? Vem vet! Men Varför inte liksom. Sjukpansionär kommer vi alla bli någon gång och om de blir vid 22 eller 87 spelar inte mig någon roll, bara jag får göra de jag vill under de åren!!

Idag kommer min Mats till de HappyHammer! Borde plugga så mycket mer än vad jag gör! Han får la hjälpa, effektiviserar de hela lite. (=Han läsar och jag skriver) Haha!

Sen blev de skitväder när jag kom hem, jag som hade tänkt att röra på fläsket lite eftersom jag var en lite samhällsparasit och åkte taxi idag. Men solen is gone!! Har ju i och försig inget tvång på att springa runt naken här på landet (även om man kan) så skulle kunna ta på mig dom fulaste kläder jag äger sen UT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0