Opration imorgon!!

Jag känner att jag titt som tätt går från super till kukförbanad. Vilket jag förstår är jobbigt för min omgivning. Men jag är så sjukt nervös för imorgon när jag ska operera knät igen! Jag har ingen anning om hur illa de är och hur illa de kommer bli efteråt. Jag vet inte om jag får åka hem samma dag eller om jag får sova där tills på tisdag. Jag vet inte ens om benet blir gipsat från fotten och upp till höften eller om de blir ett litet bandage precis runt knät. Kunna gå direkt efter eller hoppa på kryckor i 6 månader?  Har no Fucking anning!! Fan sjukt störigt!!! Och sen att min gulliga familj skrämmer upp mig med det värsta för dom tycker det är bäst att föbereda sig på de. Och de tycker kanske jag med men jag blir så nervös!!!! Jag som har så klena armar kommer aldrig att orka bära upp min kroppsvikt så länge! Och sen att jag kommer bli turbofet av att inte röra på mig. Dock kommer jag bli rik av att inte orka gå på stan. Sen kommer jag i och för sig inte kunna gå till affären och köp cholkad så kanske inte blir turbofet, bara fet!

Ska i alla fall gå och duscha med den här kukförbanadt dyra tvåle. Hur kul är det att lägga 151 kr på en tvål man använder 2 gånger? NEJ de är inte kul!!! Men nu är det gjort och jag ska duscha med den förbanade tvålen och inte använda balsam vilket kommer resultera i att mitt hår inte kommer gå att borsta ut vilket resulterar i TROLL vilket resulterar i smärta!! Men, jag är inte bitter! Mitt knä kanske trots allt blir bra efter ett tag och då är det helt klart värt de. (Dock har läkaren redan domt ut mig, slaktofer)


151:-!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emmy Asklöf

Fin blogg! :)

Allt bra ikväll?

Kram

2011-03-06 @ 22:52:26
URL: http://emmyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0