Problem!!

Saknar hästar! Saknar kossor!
Hur kan man sakna något så jobbigt så mycket? Jag är inte skapt för att inte vara bland djur!!! Vist, vi har 4 katter men liksom stora djur.. Jag vill ha en ko!! Eller ha tillbaka mina hästar skulle inte vara helt fel heller!! De skulle inte vara fel alls faktiskt. Kan inte Tuffer få gå med en Jerseykossa i sommar? En kviga eller något? Haha! Skulle vara toppen!!

Sen är det ju så att har man inga problem så slippper man problem och de är ju frågan vad som är mest värt:
¤Att slippa problem?
eller
¤Att ha djur att ta hand om?
Kan någon tala om de för mig? Såklart alla säger att de är skönare att inte ha problem men jag har ju alltid haft de så jag är inte riktigt hel utan dom!!!


Så underbar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0