Snurrig!!

Fy vad obehagligt! Har aldrig varit med om något sånt förut!! Jätteläskigt!

Jag var precis klar med pannkakorna och hade under tiden jag stekt dom ställt kryckorna mot väggen. Helt plötsligt fattar jag inte varför det gör så ont i benet? Jag försöker gå men de gör för ont, jag är helt borta och förstår inte var smärtan kommer ifrån. Jag ser mig om och blir jätterädd för fattar inte var jag är. Jag känner igen bordet men fattar inte var jag befinner mig. Då går någon minut och minnet om var jag är kommer tillbaka men jag minns fortfarande inte varför det gör ont. Jag rigner till Mats och nästan gråter, men när jag pratar med honom kommer minnena om operationen tillbaka och jag fattar allt igen. Sen pratar jag med Sandra i typ mer än en timme. Haha. Och nu känns det bättre igen.

Ne, fy vad läskigt de var!! Morfintabletterna gör sitt kan man ju säga. Haha. Dom stänger av smärtsystemet i hjärnan står det i bruksanvisningen så de kanske inte är så konstigt att man blir lite snurrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0