Städångest!

Började efter snart ett års tid inse att min garderobs upplägg inte är hålbart i praktiken. Så nu tog jag till mig min kreaktiva hjärnhalva och fixade spik och snöre och löste problemet. Sen att jag även upptäckte att jag typ bara använder en femtedel av alla kläder jag har så måste jag rensa. Och jag hatar att rensa kläder för alla kläder har liksom satt ett avtryck i historien och ger än minen, även fast att dom är fula som stryk!! Så ikväll och vidare imorgon ska jag sortera mina kläder och slänga eller skänka minst mer än hälften! Projekt som sömerska och disagner har rötterna i dessa kläder som jag har klippt och sytt i. Tyvärr så kan jag inger om av och då har klädera blivit allt för... FULA!!



De fins mycket att slänga här!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du inte läst svenska i skolan???

Tror du behöver läsa om det isåfall för du skriver fel i varenda mening...

2011-03-03 @ 13:22:01
Postat av: ELINOR

Nje, de har jag faktiskt inte gjort. Jag kommer från island från början så är inte så haj på att stava och gramatik på svenska xD

2011-03-03 @ 15:07:51
URL: http://elinorstankar.blogg.se/
Postat av: Kajsa

2011-03-04 @ 12:08:00
Postat av: Kajsa

Fast det är ju helt frivilligt att läsa denna blogg! Och alla vet ju att du tydligen missat alla kurser i hur man beter sig och socialkompetens väldigt låg hos dig lilla vännen.

2011-03-04 @ 12:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0